Przejdź do głównej zawartości

praca

W dniach 12-14 lutego 2016 r. zapraszamy na kolejne rekolekcje z o. Józefem Witko OFM. Tym razem tematem będzie przebaczenie. Więcej informacji na stronie rekolekcji:
UWAGA: wszystkie wpłaty przyjmujemy tylko do 9 lutego! Osobom, które będą chciały dołączyć po tym terminie, nie zapewniamy posiłków (prawdopodobnie będzie je można dokupić na miejscu w cateringu)MIEJSCE REKOLEKCJI:
Hala widowiskowo-sportowa Zespołu Szkół nr 28 w Toruniu, ul. Przy Skarpie 13
ZAPISY: Przez formularz zgłoszeniowy lub pod nr telefonów: tel. 723 834 573 lub 692 387 428, czynne: pon. – pt. w godz. 9:00 – 17:00

Opłata rejestracyjna:


wariant II: rekolekcje bez posiłków: 90 zł/os
Z opłaty rejestracyjnej zwolnione są dzieci w wieku do lat 8 włącznie (jeśli jednak zamawiają Państwo dla nich posiłki, trzeba je opłacić).Wszystkie dzieci prosimy zgłaszać z podaniem ich wieku. Kwotę tę należy wpłacić na konto:
Credit Agricole 25 1940 1076 3044 3244 0004 0000
nazwa odbiorcy: Katolickie Stowarzyszenie Ewangelizacyjne „Posłanie” skrytka pocztowa 100 87-101 Toruń 3.
W tytule wpłaty prosimy wpisywać TYLKO te informacje:
– imiona i nazwiska wszystkich osób, których dotyczy wpłata
– „wariant I” lub „wariant II”,
(np. „Anna i Piotr Ziółkowscy, wariant I”, „Ewa Zielińska, wariant II”).
W razie rezygnacji po 1 lutego 2016 r. wpłaty nie będą zwracane.
Każdy staje się uczestnikiem rekolekcji po zapisaniu i zapłaceniu. Zostanie to potwierdzone mailowo lub telefonicznie. Liczy się kolejność wpłat, dlatego też prosimy o ich szybkie uzupełnienie po wykonaniu zgłoszenia. Brak wpłaty w ciągu 7 dni od otrzymania niniejszego maila spowoduje wykreślenie z listy uczestników rekolekcji. Osoby, które wpłacą na konto pieniądze, a nie są zapisane, nie będą mogły stać się uczestnikami rekolekcji. Rekolekcje mają charakter zamknięty i tylko zarejestrowani Uczestnicy mogą w nich uczestniczyć. Uczestnicy nie mogą odstępować swoich wejściówek osobom trzecim. Nie będzie możliwości zmiany osoby, przy wejściu będzie sprawdzany dowód tożsamości z identyfikatorem.

Posiłki:

Istnieje możliwość zamówienia posiłków (wariant I opłaty). Komplet posiłków (sobota – obiad i kolacja, niedziela – obiad) Zachęcamy do zamawiania posiłków na czas rekolekcji ze względu na niewysoką cenę i dość krótkie przerwy w programie. Posiłki będą dostarczane na miejsce, więc ułatwi to udział w rekolekcjach.

Noclegi:

Organizatorzy nie zapewniają noclegów. W zakładce „Noclegi” podane są niektóre hotele i miejsca noclegowe na terenie miasta Torunia.

Dojazd:

Wszelkie informacje o komunikacji miejskiej w Toruniu na stronie: www.mzk-torun.pl Można także skorzystać z TAXI (np. PULS TAXI 56 19195, COPERNICUS HALO TAXI 56 19192).

Program

Piątek

Recepcja czynna od godziny 14:30
16:30 – zawiązanie wspólnoty, uwielbienie
17:00 – konferencja – Sadzawka Betesda – Czy chcesz być zdrowy 
18:00 – przerwa
18:30 – Msza św. – konferencja – Kafarnaum – Znosić czy nosić z miłością 
20:00 – adoracja Najświętszego Sakramentu

Sobota

08:30 – modlitwa różańcowa 
09:00 – modlitwa uwielbienia 
09:30 – konferencja – Egipt – pałac faraona – Józef 
11:00 – konferencja – Jerozolima – pałac królewski – Dawid 
12:00 – Msza św. – konferencja – Ziemia Gerazeńczyków – Duchy Gerazy
13:00 – Obiad
15:00 – Koronka do Bożego Miłosierdzia 
15:30 – konferencja – Złe duchy źródłem chorób – Grzegorz Bacik
16.30 – przerwa
17:00 – konferencja – Złe duchy przeszkodą w uzdrowieniu – Grzegorz Bacik
18:00 – kolacja
19:00 – Etapy i kroki na drodze przebaczenia
         – wystawienie Najświętszego Sakramentu
         – modlitwa o przebaczenie i uzdrowienie

Niedziela

09:00 – modlitwa różańcowa 
09:30 – modlitwa uwielbienia 
10:00 – konferencja – Uraza – przynęta złego ducha! 
10:30 przerwa
11:00 – Msza św. – Miłość – lekarstwo na zranienia
         Modlitwa na rozesłanie
13:00 – Obiad
 pastę jajeczną robiliśmy 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

polski

Lekcja 9. Epos antyczny – fragmenty Iliady i Odysei . Poematy Iliada i Odyseja zostały spisane w IX bądź VIII w.p.n.e. Ta niedokładna data to punkt graniczny w dziejach kultury europejskiej – symboliczny dzień „narodzin” literatury – początek rozwoju rodzajów i gatunków literackich. Przekazane przez Homera historie prawdopodobnie istniały już wcześniej w formie ustnej. Pieśni o bogach i bohaterach spod Troi wykonywali wędrowni śpiewacy – aojdowie. Ostatni z nich – Homer – to zarazem pierwszy znany z imienia twórca, któremu przypisuje się autorstwo obu eposów. Ten pogląd podziela jednak tylko część badaczy, do dziś wśród naukowców widoczne są różne stanowiska dotyczące tej kwestii. Brakuje dokumentów przedstawiających życie Homera, a nawet takich, które dowodziłby jego realnemu istnieniu. W starożytnej Grecji istniały jedynie legendy dotyczące artysty. Według nich Homer był ślepcem, któremu bogowie odebrali wzrok, w zamian za dar tworzenia poezji. Niepewne było jego pochodzenie. Na

polski

Temat :co może mały człowiek? Kohelet o ludzkim życiu. Kohelet – mędrzec – rozmyśla o ludzkim życiu i o prawie, któremu wszystko podlega – o PRZEMIJANIU. Dostrzega, że wszystko jest w ruchu, że wszystko w naturze się zmienia, choć z perspektywy człowieka wydaje się  niezmienne (słońce zachodzi, ale też wschodzi, rzeki płyną do morza, a ono się nie napełnia). Na tle z pozoru trwającego wiecznie świata, życie ludzkie wydaje się MARNOŚCIĄ: - jest zbyt krótkie, - nie zawsze jest skuteczny trud podejmowany   przez człowieka, - człowiek nie jest w stanie wszystkiego zrozumieć, - człowiek nie potrafi wszystkiego dostrzec - człowiek nie jest oryginalny, powiela różne schematy, - nic po człowieku nie pozostanie - poszukiwanie prawdy przysparza   nam duchowych problemów.   Z Księgi Koheleta pochodzi motyw vanitas = motyw wanitatywny, skupiony wokół rozważań na temat znikomości ludzkiego życia. Z Księgi Koheleta wywodzi się jedna z najsłynniejszych sentencji biblijnych: Marność nad mar

polski

Temat: O wieloznaczności Prometeusza. Mity greckie z biegiem czasu uległy desakralizacji – straciły swój specjalny, „boski” charakter, co wiąże się z odejściem Europejczyków od religii politeistycznych. Do dziś nie przestały być jednak jednym ze źródeł inspiracji dla twórców różnych dziedzin sztuki. Literatura europejska wciąż chętnie odwołuje się do motywów mitologicznych. Ich obecność w utworach często służy ocenie współczesnego świata i jest jednocześnie wyrazem tęsknoty za antycznymi wartościami. Proszę przeczytać mit Prometeusz Jana Parandowskiego. Prometeusz Inne podania głosiły, że człowiek jest tworem jednego z tytanów - Prometeusza, który ulepił go z gliny pomieszanej ze łzami. Duszę zaś dał mu z ognia niebieskiego, którego parę iskier ukradł z rydwanu słońca. Niedaleko miasta Panopeus pokazywano chatę z cegieł, gdzie Prometeusz ongi dokonywał swej pracy. Dokoła leżały odłamki gliniastej ziemi, a szedł z nich zapach jakby ciała ludzkiego. Były to bowiem res